2012. április 2., hétfő

Venezia-Osmiza

Buongiorno,

jovok egy velencei beszamoloval (marcius22) :-) Gondoltam hasznaljuk ki a lehetoseget, hogy kiutazhattam Velencebe ingyen (Europe Direct/onkormanyzat fizette, mondjuk csak kb 22-26 EUR oda-vissza a jegy) igy hat szepen felultem a 6.40-es regionalisra es 9orakor le is huppantam a gyonyorseges velence talajara.
Eriks-szel mentem, a csajok nem birtak felkelni, ok csak a deli talalkozora ertek ki. Zattere partjan ittunk egy kavet, sutott a nap, elveztuk a jo idot es csak setalgattunk. Aztan delben befutott Iva, Fani, Mattia es Anna (ex-onkentes) es talalkoztunk a Cà Foscari egyetemen tobbi onkentessel is Mestre es Padovabol. A kozos ebed utan meg gyorsan megmasztuk a Rialtot aztan delutan az egyetemen a mobilitas elosegitere rendezett infonapon eloadott mindannyiunk arrol, hogy mirol is szol ez a program.
Este 11kor indultunk hullafaradtan haza, feledhetetlen elmeny volt a teljesen kihaltnak tuno, csendes kanalis mellett  ucsorogni egy bar teraszan. Annak ellenere hogy szetesett a fejem, ha jonnek a csajok, megyunk megint Velencebe! :-)

Azota mar megint annyi minden tortent!! Ha nem irom le azonnal, el is felejtem :-/
Most mar masodik szombatom telt el ugy, hogy Osmizaba mentunk kajalni. Mit is jelent ez valojaban? Olyan hazakat, ahol bort, sajtot, szalamit keszitenek es bizonyos napokon nyitva allnak a pubblikum elott. Nem szabad kihagyni az ilyet, igy hat nem is tehettunk mast mint elmentunk Szloveniaba hasat tomni :-) Nincs is jobb hazi prosciuttot majszolni friss kenyerrel es leobliteni vorosborral egy paranyi falu kozepen, aztan megallni vagy Sistiana vagy Barcola partjan ejtozni egyet a nap alatt... igazan udito pihenes igy a hetvegere!

A mult hetem nagyon suru volt, mondjuk ugy, hogy megdolgoztam a sikerert ;) 3 iskola 3 nap alatt, masfel oras prezikkel, es egyre tobb van a vallamon. Elvezem mert  mindig is szerettem eloadni, es vegre gyakorlom a lampalaz legyozeset mikozben elsajatitnom a nyelvet is. Mindazonaltal nagyon kifaradtam, mert csutortok reggel 8kor radioba is mentunk interjura. Termeszetesen ossze-vissza beszeltem :PP Majd elvileg most aprilis 8-an "eloben" lehet meghallgatni engem delelott 11-kor. Kivancsi vagyok, mert a pali akit az interjut keszitette, nem tudta mikor is lesz leadva, LOL. Majd megszerzem kesobb :)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Dears, I have been to Venice again!!! Such a great city, I just love it!! I arrived very very early in the morning and there is no better start for a day then taking a coffee at the canals. Still I am in love with Venice, wonderful! I have never stayed so late but this time I took the train at 11pm and it was interesting to see how people slowly disappeared in the evening :) When my friends arrive, I definitely go back with them...

My week was really busy, I have been to 3 schools in 3 days, really tiring and straining, however I always loved to do presentations so challenge accepted :)) But of course I need more time to prepare myself due to the language. Also I went to the local radio station since we were invited for an interview so they recorded us. Hopefully I can listen myself this sunday at 11 am :P

Weekends cannot pass without eating outside, so again we went to Slovenia in order to eat in a great osmiza restaurant. They produce the wine, salami and cheese...hmm!! This saturday also passed well, after enjoying the good food in a tiny village, we hanged around in Sistiana (other weekend on Barcola) to have a rest under the sun. Really really great :)

Pictures of Sistiana on google


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.