2015. december 12., szombat

Bangkok - A király születésnapja - „Long Live The King!”

Nem is írnám le kétszer a tényeket itt egy link hogy mi is történt december 5.-én Bangkokban :-)
Ez a link

A király születésnapja volt, aki 88. életévét töltötte be. Ez a nap ugyancsak apák napja is.
Este gyertyát gyújtottak az emberek és énekeltek. Nem tudom felbecsülni hogy hányan lehettünk,de hatalmas tömeg volt!




Úton a tömeg felé



Fegyelmezett tömeg várja hogy elhaladjanak a "fontos emberek" autói....kb 30 percig vártunk, úgy hogy szinte senki se lépett le az útra...


Majd gyertyát gyújtottunk a király születésnapján és a thaiok énekeltek.


Utána pedig hatalmas tűzijátékkal ünnepeltek. 



Én is a tömegben voltam Katievel és Martinával, volt szerencsém részt venni a tüzijáték "élvezetében" is, ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag tőlünk 30 méterre a földről lőttek fel pár tonnányi dinamitot hogy azt szépen visszakapjuk az arcunkba a nagy ünnepség keretében. Én szó szerint elmenekültem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.