2012. február 3., péntek

Első napok

Szép délutánt mindenkinek ;)


Könyörtelen indulás után elindultam az egy éves "utamon" és tegnap megérkeztem Triesztbe, de sajnos nem csak én, hanem Bora is, a hihetetlenül erős szél, ami szó szerint mindent visz: tetőt, kukát, sapkát, csivavát, amit akar ;) Le is fújta a fejünket a szél, pedig szép időnk volt ma...de ez nem tántorított el minket, 3 önkéntest (Fani, görög lány és Eriks lett fiú) és tutorunkat Mattia-t hogy megnézzük a már majdnem elkészült lakásunkat. Így hát délben elmentünk a centrumba, és egy 120nm-es hatalmas lakás várt minket!! Szépen fel van újítva,  van 3 szeparált szoba, egy nagy nappali, abból nyílik még egy pici szoba, ill. konyha, fürdő és wc is lett kialakítva. A megegyezés úgy szólt, hogy a sok szoba ellenére meg kell osztani a szobákat mert a lakás az önkormányzaté és lehet hogy az ifjúsági centerből is érkeznek majd még emberek, de azért mi eljátszottunk a gondolattal Fanival (görög lány) hogy azért mi mégiscsak külön szobába költözünk aztán majd meglátjuk jön-e valaki vagy mégsem. :) Jelenleg Serena-nál lakunk, egy másik Europe Direct-es kollegánál, aki hihetetlenül aranyos és felajánlotta hogy az otthonában maradjunk amig nem tudunk beköltözni a lakásba (nincs még fűtés). 


Mattia tutorunk nagyon kedves, segítőkész, picit körbe is vezetett már a városban és a lakás megnézése után megmutatta a Europe Direct-et is, ahol dolgozni fogunk, el is hoztunk nagy lelkesedésünkben millió brossúrát nézegetni:)


Ma estére várjunk Evat is Montenegróból,de szegény Podgoricában ragadt a rossz időjárási körülmények miatt, valószínűleg lekési a csatlakozását Rómában, de remélhetőleg az itteni szervezők segítenek neki mert nincs több kerete újabb jegyet vásárolni és a küldő szervezet nem adta még meg neki a költségeinek 90%-át. Nem úgy mint a Te IS alapítvány, az én küldőszervezetem, akik teljes mértékben felkészítettek az utazásra, kaptam 10.000 HUF-ot Hungarikumok vásárlására. Hoztam ajándékba pirospaprikát, magyar csokikat, Budapestről szóló könyvet és naptárat, majd hétfőn adom át őket.




Éppen eleget írtam első blikkre, jó olvasgatást :-) Csatolok egy képet a jövendőbeli lakásunkból látható kilátásról :P

1 megjegyzés:

  1. Rakj fel képet a lakótársakról is meg az irodáról!:) Pusza BEdina;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.