2012. március 12., hétfő

Mert szaunazni jò :)

Eccomi!!

A hetek egyre gyorsabban telnek es alig gyozok valaszolni emailekre ill. frissiteni a blogomat, utolag is elnezest mindenkitol hogy meg nem irtam vissza.
A mult hetem is eszmeletlen gyorsan telt el, kedden Serena kolleganom invitalt el bennunket egy helyi kis triestini localba, a rantott husi, padlizsan nagyon fogyott a sor kisereteben es az arak is nagyon baratsagosak a "Da Pepi"-ben.
Szerda este megint Tascapane (egyetemi lap) talalkozo volt, jopar Erasmusos, AIESEC-es jott el, jokat rohogcseltunk Carolina angoljan (de o nevetett a legjobban) :)
Csutortok kora hajnalban (nekem inkabb ejszakanak tunt a 6.20as ebreszto) elmentunk egy helyi iskolaba megint, Serena, Iva (montenegroi lany) es en, hogy eloadast tartsunk az erettsegi elott alloknak a millio lehetosegrol (diakszervezetek, kulfoldi osztondijak, munkalehetosegek stb). En meglepo modon az AEGEErol tartottam prezentaciot :) Tetszik hogy meg egyetem elott "felhomalyositjak" az embert, en is tul sok infot kaptam az elso evben, es nem is csinaltam kvazi semmit emiatt. Igy viszont reszben felkeszulve erkeznek a fiatalok es mar elore tudhatjak, hogy milyen programok, lehetosegek kozott valaszthat.
Penteken pedig atugrott egyik ismerosom Udinebol par baratjaval es elcibaltak salsa buliba!! Megtancoltattak mar joparszor salsabuliban, de ezer eve nem lattam "hivatalos lepeseket", ugy hogy volt mit felfrissiteni, joparszor nem tudtam  hogy epp merre hagytam el a bal labam :)
Szombat delutan elmentem egy foto shooting workshopra amit a TOTI (youth center) szervezett 10-13 eveseknek, mi talaltuk ki a varosban a "megallokat es feladatokat", a tema ugyanaz mint a nagy projektuknek (artefatto) azaz motus urbis = mozgasban a varos. Kaptam egy tukorreflexes gepet (nikon) es szimpatikus volt nagyon, a vegen nagyjabol raereztem es csinaltam vagy ezer kepet en is :)))) Imadok fotozni.
Elegge kifaradtam a heten a sok kijarkalastol, igy tegnap elmentem Ljubljanaba Saraval es Emanuelevel az Atlantis Wellness Kp-ba megpihenni:

atlantis

Fantasztikus volt az elso 10 perc utan! Miert csak ezutan? Mert elfelejtettem, hogy szaunazni nem bikiniben szoktak, de az elso sokk utan rajottem hogy en lennek furcsa ha lenne rajtam valami :)) Eloszor torok furdoztunk, majd bemelegitettunk egy laza 60 fokos szaunaval, termaloztunk, ettunk egy kis gyumolcsot, kaptunk toszkanfuszeres olajat a borunkre, utana 100 fokos szaunaban szenvedtem egy sort de rogton jobban lettem a csokolade kezeles hire hallatan (vegul en a kremet valasztottam mer igy is ehes voltam, nem akartam felfalni amit elvileg magamra kellene kenni es jelzem 2 kilo pluszban vagyok miota kinn elek!!!! remes!!!:P) es vegul kb 20 percig porgettek a torolkozovel kulonbozo aromakkal megtuzdelve a forro levegot a fejem felet...teljes relax es kimerules..ejfelre ertem vissza, meg mindig hulla vagyok :)

Hetfo van...no comment :-**


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.