2015. november 30., hétfő

Chiang Mai random moments


Bárkivel összefuthatsz Chiang Mai-ban


Iskola az esélyegyenlőségért




Gyertyák az utcán a fesztivál ideje alatt

A híres Loi Kroh romlott utcája ahol főleg éjszakai bárokban a thai lányok nem kis feltűnést keltve táncolnak, provokálnak a "gazdag nyugati idősebb" férfiak felé...fizetségért cserébe persze



2 utcányira szuperjó kávé (25 baht)


Éjszakai piac - nappal



Ez nem tudtam mi lesz de gondoltam megkóstolom
10 baht és finom!




Nem erősségem a gourmet, szinte kizárólag utcán ettem, de ide erre a kis kellemes helyre betértem és egy jó noodles-t ettem (40 baht), többi helyen általában rizses csirkét kértem (30 baht)


Pl itt is ettem, a néni leültetett a kis műanyag székre ,míg ők nézték bent a tévét az üzletben.


Vagy ez a másik csúcsszuper lokál hely :-)) Frissen készült az biztos




Hazautam Chiang Mai-ból

260 baht vonatjegy 800 km harmadosztály 13,5 óra

Nem tudom elforgatni, sorry :-)

Random vonatállomás


Du 15:30kor indultam és hajnali 5-r értem Rangsvit megállóba (észak Bangkok) közel a PIPO házhoz ahol dolgozni fogok. Szerencsém volt mert kb este 6tól nem ült mellettem senki vagy akart de én már az igazak álmát aludtam. Jobban szunyókáltam ezen a vonaton mint a másodosztály légkondijában, minden pozitúrában képes voltam aludni, és gyakorlatilag végigtoltam a 12 órát kisebb megszakításokkal. Hozzáteszem hogy egy pillanatig nem volt bennem félelem hogy éjszakai vonaton utazom Thaiföldön, a vonat tele volt családokkal, fiatalokkal, turistákkal és rendőrök jártak fel alá akik random belenéztek táskákba a biztonság kedvéért. Mo-gon nem mernék este 11-es vonatra szállni, de itt jelét nem éreztem annak hogy bármi bajom esne.
Egy kedves idősebb pasi ült velem szembe, picit "beszélgettünk" főleg mikor kérdeztem miért áll fell mindenki egyik megállóban, majd közölte hogy random játszották a himnuszt (gondolom ürüggyel csak nem tudta elmondani miért). Aztán mikor leszálltam Bangkokban elkísért a taxiig, mert motoros kopók próbálkoztak nálam hogy ők majd elvisznek, mondtam ki van csukva! 1. taxist otthagytam mert nem akarta bekapcsolni a taximetert (=órát) és mert 3 szerzetessel kezdett ügyködni. A második se értette hogy Dhammakaya templomhoz tartok (azért mer utólag felhomályosítottak hogy rosszul ejtem) és a 3 szerzetes megint csak ott volt mogöttem. Végül a három szerzetessel együtt ültem be a taxiba (én szigorúan elől) mert ők arra jöttek. Amire nem számítottam, hogy mikor kiszálltam a templomnál - hozzáteszem a hely ismerős volt de fogalmam sem volt hol a PIPO ház és a telefonom 29%-on állt - a szerzetesek nem engedték hogy fizessek :) Ilyen se történt velem hogy együtt utazom velük és meghívnak egy taxira :))))
Aztán vmi csoda folytán megtaláltam a házat. Hívnom kelllett az egyik thai-t mert le voltak húzva a redőnyök az ajtóra de a telszám nem működött, az volt a nagy szerencsém hogy Karolina felvette a telefonját és elmagyarázta hogy hátul kell bejutnom. Persze kártyám nem működött, de beengedett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.